Eloprine® – szybszy powrót do zdrowia

Jesienna słota za oknem sprzyja przeziębieniom, czyli infekcjom wirusowym. Na te dolegliwości narażeni jesteśmy wszyscy. Nie omijają one także najmłodszych dzieci. To z myślą o nich wprowadziliśmy do sprzedaży nowy produkt leczniczy dostępny bez recepty – syrop Eloprine®. Wprowadzenie leku na rynek wspiera telewizyjna kampania reklamowa, a nowy spot wyprodukowany na zlecenie Polfarmex SA można zobaczyć m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie i w 49 kanałach tematycznych.

 

Nowa kampania reklamowa syropu Eloprine® wystartowała w poniedziałek 12 października. To trzecia akcja reklamowa przygotowana na zlecenie Polfarmex SA w sezonie jesiennym 2015. Po reklamach znanych i cenionych preparatów Cerutin® i Riflux® przyszła kolej na wsparcie dla nowego leku OTC – syropu Eloprine®. Preparat został opracowany w naszym dziale badawczym w Kutnie.

Syrop Eloprine® zawiera jako substancję czynną inozyny pranobeks, który wykazuje działanie przeciwwirusowe i pobudzające czynność układu odpornościowego – zapobiega więc występowaniu infekcji wywoływanych przez te mikroorganizmy (np. grypy), jednocześnie zwiększając odporność organizmu. Preparat może być stosowany wspomagająco u osób o obniżonej odporności, w przypadku nawracających zakażeń górnych dróg oddechowych. Może być stosowany także u dzieci powyżej 12 miesiąca życia.

 

Dziękujemy

Spot reklamowy Eloprine® ale także preparatu Riflux można zobaczyć tutaj:

 

 

 

Przy tej okazji szczególne podziękowania kierujemy dla działu badawczego za przygotowanie produktu, działom produkcyjnym za terminowe i sprawne dostarczenie produktu, działowi sprzedaży za wprowadzenie Eloprine® na rynek.