Nowy sposób wybierania numerów wewnętrznych dla połączeń do firmy
Szanowni Państwo,
informujemy, że wraz z wymianą zapowiedzi w centrali telefonicznej zmienia się również sposób uzyskiwania połączeń z numerami wewnętrznymi dla osób telefonujących spoza firmy, czyli z tzw. linii miejskiej.
Dzwoniąc do firmy z zewnątrz poprzez numer tel. 24 35 744 444 i zgłoszeniu zapowiedzi automatycznej nie ma już możliwości samodzielnego wyboru numeru wewnętrznego a połączenia te realizuje tylko i wyłącznie Recepcja.
By zachować możliwość dzwonienia z zewnątrz firmy na konkretny numer wewnętrzny np. XXX należy poprzedzić go prefiksem 24 3574 XXX (gdzie XXX to aktualny nr wew.)
Przykłady:
Chcący dodzwonić się z zewnątrz firmy na numer wewnętrzny 300
wybieramy w telefonie numer 24 3574 300.
Chcący dodzwonić się z zewnątrz firmy na numer wewnętrzny 445
wybieramy w telefonie numer 24 3574 445.
Połączenia takie będą realizowane w sposób bezpośredni – czyli bez pośrednictwa recepcji.
Zmiana ta wiąże się także z koniecznością poinformowania kontrahentów o nowym sposobie łączenia się na telefon stacjonarny (na biurko).
W związku z powyższym prosimy o uaktualnienie w stopkach mailowych i innych materiałach numerów do siebie na biurko.
Prosimy o zastąpienie dotychczasowego numeru centrali i numeru wewnętrznego np.:
24 357 44 44 wew. 300
nowym numerem: 24 3574 300.
Połączenia z numerami wewnętrznymi wewnątrz firmy pozostają bez zmian.
Trzecia kampania reklamowa Polfarmex SA w telewizji
Eloprine® – szybszy powrót do zdrowia
Jesienna słota za oknem sprzyja przeziębieniom, czyli infekcjom wirusowym. Na te dolegliwości narażeni jesteśmy wszyscy. Nie omijają one także najmłodszych dzieci. To z myślą o nich wprowadziliśmy do sprzedaży nowy produkt leczniczy dostępny bez recepty – syrop Eloprine®. Wprowadzenie leku na rynek wspiera telewizyjna kampania reklamowa, a nowy spot wyprodukowany na zlecenie Polfarmex SA można zobaczyć m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie i w 49 kanałach tematycznych.
Nowa kampania reklamowa syropu Eloprine® wystartowała w poniedziałek 12 października. To trzecia akcja reklamowa przygotowana na zlecenie Polfarmex SA w sezonie jesiennym 2015. Po reklamach znanych i cenionych preparatów Cerutin® i Riflux® przyszła kolej na wsparcie dla nowego leku OTC – syropu Eloprine®. Preparat został opracowany w naszym dziale badawczym w Kutnie.
Syrop Eloprine® zawiera jako substancję czynną inozyny pranobeks, który wykazuje działanie przeciwwirusowe i pobudzające czynność układu odpornościowego – zapobiega więc występowaniu infekcji wywoływanych przez te mikroorganizmy (np. grypy), jednocześnie zwiększając odporność organizmu. Preparat może być stosowany wspomagająco u osób o obniżonej odporności, w przypadku nawracających zakażeń górnych dróg oddechowych. Może być stosowany także u dzieci powyżej 12 miesiąca życia.
Dziękujemy
Spot reklamowy Eloprine® ale także preparatu Riflux można zobaczyć tutaj:
Przy tej okazji szczególne podziękowania kierujemy dla działu badawczego za przygotowanie produktu, działom produkcyjnym za terminowe i sprawne dostarczenie produktu, działowi sprzedaży za wprowadzenie Eloprine® na rynek.